luni, 2 aprilie 2012

Joseph Arthur - In the sun

Am fost, cu totii, indragostiti, candva, de o persoana care nu ne-a impartasit sentimentul. Am ascultat prima data acesta piesa in urma unei astfel de dezamagiri. 

Stateam pe acoperisul casei, dupa ce am ascultat melodia de cateva ori si soarele bland de toamna tocmai rasarea. Mi-am aprins o tigara, ochii imi erau obositi si versurile imi jucau, vii, in minte. 

Primele versuri sunt soptite: " I picture you in the sun, wondering what went wrong". Speranta artistului este amplificata, el cautand in fiecare gest al persoanei iubite, un semn pe care s-ar putea baza pe reciprocitatea sentimentelor ei. 

Din pacate, el se deprima si descurajeaza " Oh, I don't know anymore what it's for and I'm not even sure if there is anyone in the sun", acestea fiind versurile mele preferate din melodie. 

Totusi el ii doreste " May God's love be with you, always", constientizand cat e de speciala aceasta persoana. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu